neděle 29. dubna 2012

Fresh Farmacy a Coalface - LUSH



Dneska jsem si pro Vás připravila článek o dvou čistítkách z Lushe, které používám už nějakou dobu takže je čas je zhodnotit.


Fresh Farmacy 
Začla bych tím, že Fresh Farmacy mi příjemně voní. K jeho účinkům bych ale měla už nějaké výhrady. Čistítko totiž strašně vysušuje a to i mojí mastnou pleť takhle mě ještě žádný přípravek nevysušoval. Čistítko používám občas na celý obličej ale pak musím hned použít pořádně hydratační krém. Čistítko se mi víc osvědčilo tak, že ho dám jenom na pupínky, které do dvou dnů odstraní. Ještě má jednu obrovskou výhodu a to, že hodně dlouho vydrží koupila jsem si asi před půl rokem 100 gramů čistítka a stále ho mám. Na obrázku je už jenom kousek Fresh  Farmacy.



Coalface

Coalface byl jedním z mých prvních výrobků z Lushe a strašně mi smrděl, postupem času jsem si zvykla a už mi ta jeho zvláštní vůně vůbec nevadí. Coalface se mi vyhovuje o něco víc než Fresh Farmacy, protože tolik nevysušuje. Co mi na něm dost vadí je, že v sobě má černé uhlí a když se s ním čistí tak to docela bolí a dře. Používala ho i moje sestra ale ta ho nakonec prodala protože se jí po Coalfacu začli tvořit pupínky. Je vidět, že každému vyhovuje opravdu něco jiného. Coalface taky hodně chutnal mému potkanovi nevim co ho k němu tak lákalo ale věčně mi coalface užíral. Řekla bych že ubývá ještě pomaleji než fresh Farnacy, protože ho mám už věčnost. Na obrázku zas můžete vidět už jen kousek Coalfacu.

1 komentář: